ACUERDO DE COLABORACIÓN SOCIEDAD INTERNACIONAL DE BIOÉTICA (SIBI) ACADEMIA DE LA LLINGUA ASTURIANA (ALLA) 2/12/2014

MARCELO PALACIOS ALONSO patrono fundador de la Sociedad Internacional de Bioética (SIBI) con funciones delegadas, y presidente del Comité científico, DNI 1144277-G, y Dª ANA MARÍA CANO GONZÁLEZ, presidenta de la Academia de la Llingua Asturiana (ALLA), DNI 10536317-V, por este documento convienen libremente establecer un acuerdo de colaboración en buena voluntad de ambas entidades, dentro de sus posibilidades estructurales y económicas, en los siguientes términos:

  1. La SIBI considera que la Llingua Asturiana debe tener su lugar en el ámbito de la Bioética, la Ciencia y la Tecnología.
  2. La SIBI y la ALLA incorporarán a sus páginas web un portal específico, fundamental-mente para promocionar la Llingua Asturiana y los trabajos elegidos de esas materias.
  3. La SIBI y la ALLA valorarán periódicamente qué trabajos traducir al asturiano en esos campos, preferentemente aquellos relacionados con el Principado de Asturias.
  4. Las  traducciones de las materias elegidas correrán a cargo de la ALLA.
  5. Cuando los medios económicos lo permitan, la SIBI y la ALLA editarán en papel, conjuntamente o por separado, los trabajos seleccionados. Como primer ejemplo de ello la SIBI ha publicado en septiembre de 2014, en español y asturiano (traducción de la ALLA), la Convención de Asturias de Bioética (Convención sobre los Derechos Humanos y la Biomedicina, del Consejo de Europa), con el patrocinio de la Junta General del Principado de Asturias, que se distribuirá gratuitamente, en especial a estudiantes o entidades y grupos relacionadas con la lengua asturiana.
  6. La ALLA y la SIBI podrán participar de mutuo acuerdo en las actividades propias, tales como conferencias, mesas redondas o congresos.
  7. Dentro del Ciclo Anual de Conferencias de la SIBI, una de ellas será impartida por la ALLA de modo alternativo en los domicilios sociales de ambas entidades, iniciándose la primera conferencia en Gijón en 2015.
  8. Las publicaciones y/o la publicidad de las actividades conjuntas de la SIBI y la ALLA llevarán los logotipos de las dos entidades y, en su caso, del patrocinador/es de aquellas.
  9. Este acuerdo no implica compromiso económico entre la SIBI y la ALLA ni entre los firmantes.
  10. El acuerdo se rescindirá si una de las partes lo solicita formalmente.
  11. Las partes consideran que las posibles discrepancias se resuelvan con el diálogo, renunciando a cualquier tipo de acción jurídica ante los tribunales.
     

 Firmado en la Sede de la SIBI, en Gijón, a dos de diciembre de 2014.

Por la SIBI

Marcelo Palacios Alonso

Por la ALLA

Ana María Cano González

MARCELO PALACIOS ALONSO, patronu fundador de la Sociedá Internacional de Bioética (SIBI) con funciones delegaes, y presidente del Comité científicu, DNI 1144277-G, y Dª ANA MARÍA CANO GONZÁLEZ, presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA), DNI 10536317-V, per esti documentu convienen llibremente establecer un pautu de collaboración en bona voluntá d’entrambes instituciones, dientro de les sos posibilidaes estructurales y económiques, nos términos que vienen darréu:

  1. La SIBI considera que la Llingua Asturiana ha de tener el so llugar nel ámbitu de la Bioética, la Ciencia y la Teunoloxía.
  2. La SIBI y l’ALLA inxertarán nes sos páxines web un portal específicu, col envís de promocionar la Llingua Asturiana y los trabayos escoyíos d’eses materies.
  3. La SIBI y l’ALLA valorarán periódicamente qué trabayos traducir al asturianu nesos campos, preferentemente aquellos venceyaos col Principáu d’Asturies.
  4. Les traducciones de les materies escoyíes tarán al cargu de l’ALLA.
  5. Cuando los medios económicos lo permitan, la SIBI y l’ALLA editarán en papel, en comuña o por separtao, los trabayos escoyíos. Como primer exemplu d’ello la SIBI asoleyó en setiembre de 2014, n’español y asturianu (traducción de l’ALLA), la Convención de Asturias de Bioética (Convención sobre los Derechos Humanos y la Biomedicina, del Consejo de Europa), col patrociniu de la Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies, que se distribuirá de baldre, n’especial a estudiantes o entidaes y grupos rellacionaos cola Llingua Asturiana.
  6. L’ALLA y la SIBI podrán participar de mutuu alcuerdu nes xeres propies, como conferencies, meses redondes o conceyos.
  7. Dientro del Ciclu Añal de Conferencies de la SIBI, una d’elles será impartida pola ALLA de mou alternativu nos llares sociales d’ambes entidaes, entamando la primer conferencia en Xixón en 2015.
  8. Les publicaciones y/o la publicidá de les actividaes en comuña de la SIBI y l’ALLA llevarán los logotipos de les dos entidaes y, nel so casu, del patrocinador/es d’aquelles.
  9. Esti pautu nun lleva apareyáu compromisu económicu nengún ente la SIBI y l’ALLA nin ente los que roblen.
  10. El pautu desaniciaráse si una de les partes asina lo pide de mou formal.
  11. Les partes consideren que les posibles discrepancies que se planteguen iguaránse siempres col diálogu, renunciando a cualesquier tipu d’aición xurídica énte los tribunales.

                   Roblao nel llar social de la SIBI, en Xixón, a dos d’avientu de 2014.

Por SIBI

Marcelo Palacios

Por ALLA

Ana María Cano González